2

Episodul #12 LEGEA ASTEPTARILOR – cu Andy Szekely si Eusebiu Burcas

Partea I:

  • Definiția Legii Așteptărilor și exemple de aplicații ale acesteia
  • Cele 3 efecte psihologice care tratează legea așteptărilor (Placebo, Pigmalion și Golem)
  • Fenomenul de predicție autorealizantă și legătura lui cu mecanismul percepției
  • Legea așteptărilor și gândurile de îndoială care o contracarează
  • Mecanismul Setării Așteptărilor și cum blochează el prosperitatea
  • Procentul de economisire pe care îl recomandam ca ''țintă de așteptări''
  • Cum se pot calibra așteptările prin realism (în câți ani vrei să atingi confort financiar ?)
  • Pe ce anume merită să îți focalizezi zilnic atenția? Pe economisire sau pe venituri ?
  • De câte surse de venituri ar trebui săîți dorești să dispui ? (și câte sunt nerecomandate)
  • Ce rol joacă frica de sărăcie în psihologia așteptărilor ?
  • Latura conștientă și latura subconștientă a legii așteptărilor (și ce să faci cu ele...)
  • Check Circle
    Cheltuirea emoțională (de impuls) și cele două recomandări practice pentru evitarea ei

Partea a II-a:

  • Așteptările formate pe bază de venituri rutiniere (ne bazăm pe venituri care par sigure)
  • Veniturile neașteptate exacerbate (efectul emțional al câștigurilor la care nu te aștepți)
  • Ce sunt ''banii explozivi'' și ce procent din aceste venituri merită să fie ''salvat''
  • Principiul planificării strategice a veniturilor și cheltuielilor neprevăzute
  • Banii proveniți din oportunități create în mod strategic (așteptări care generează valoare)
  • Așteptările și perspectiva temporală: așteptari despre trecut, prezent și viitor
  • Competențele care vor deveni din ce în ce mai valoroase în următorii 10 ani
  • Așteptarea personală care ridică permanent standardele de performanță
  • Unde și cum merită să cauți oportunități de a crea plusvaloare în prezent
  • Cele doua elemente active ale legii - unul singur produce valoare  (nu se află în minte)
  • Check Circle
    Atenție: legea așteptărilor nu este legea așteptatului (metafora statiei de autobuz)
  • Check Circle
    Cele 3 componente mentale ale legii așteptărilor, la care se adaugă unul acțional
  • Check Circle
    Procesul în 4 pasi de aplicare a legii așteptărilor și întrebări pentru aplicarea ei

Ajuta-ti prietenii sa-si stapaneasca banii!

Andy & Sebi
 

Click Here to Leave a Comment Below 2 comments
Traian - October 15, 2018

Salutare, Andy si Sebi
Ati scos butonul de download sau cumva nu il gasesc eu? Imi era foarte util ca ascultam in masina.

Reply
    Echipa Suport - October 18, 2018

    L-am adaugat din nou. Spor la ascultat!

    Reply

Leave a Reply: